16 8 diéta előnyei

16 8 diéta előnyei. Előnyök, hátrányok és mellékhatások

Az egyik legjobb diétás módszer, amit még soha nem próbáltál: Intermittent Fasting

Az egyik legjobb diétás módszer, amit még soha nem próbáltál: Intermittent Fasting Intermittent fasting Tippek és tanácsok a sikeres időszakos böjthöz Óvintézkedések Ha eszel, ugyanolyan fontos lehet, mint amit eszel.

A szerelési bizonyítékok megerősítik, hogy a rendszeres böjt javítja az egészséget, valamint a szuperételeket vagy gyógyszereket.

Szöveg: Csaba Orsolya

Ennek azért van értelme, mert ha testünknek szünetet adunk az élelmiszer-feldolgozásban, ideje marad a fiatalításra.

A kalória csökkentése vagy az ételválasztás és adagok drasztikus megváltoztatása helyett a 8 diéta csökkenti azt az időkeretet, amely alatt minden nap étkezik. Ahelyett, hogy ételeit elosztaná ébredés és pár órával az alvás előtt, a módszer megköveteli, hogy a fogyasztást nyolc órás ablakra korlátozzuk, és 16 órán keresztül böjtöljünk.

  • Intermittent fasting | Tippek és tanácsok a sikeres időszakos böjthöz - 16 8 diéta előnyei
  • diéta – 8 óra evés, 16 óra pihenés | Well&fit
  • A fogyás kulcsa az időben korlátozott étkezés lehet.
  • Fogyás módjai 21 nap alatt
  • Fogysz lázzal
  • Óvintézkedések Ha eszel, ugyanolyan fontos lehet, mint amit eszel.

Mi a 8 diéta? A 8 diéta technikailag nem diéta; ez a szakaszos böjt IF vagy az időben korlátozott étkezés egyik formája. Időszakos böjt: komplett útmutató kezdőknek A böjt időszakában tartózkodik minden kalóriatartalmú étel vagy ital fogyasztásától; víz és édesítetlen italok megengedettek.

Míg az étkezési időszakban bármit megehet, a tápanyagokban gazdag étel természetesen nagyobb egészségügyi előnyökkel jár.

Történelem Az IF különböző formái az étkezési szokások részét képezik lefogy neena és veena világ minden táján. A történészek úgy vélik, sarah fogyás ősi őseink természetes módon gyakorolták az IF-t, mivel az élelmiszerforrások és a nappali fény korlátozott volt.

16 8 diéta előnyei

Számos vallás javasolja, vagy időszakos tartózkodást igényel az ételtől; Az iszlám ramadánja a legismertebb hitalapú böjtmegtartások közé tartozik.

A modern orvosi kutatók az as évek óta tanulmányozzák az IF-t.

16:8 diéta – 8 óra evés, 16 óra pihenés

Martin Berkhan személyi edző a es években Leangains-étrendjén keresztül népszerűsítette a 8 koncepciót. Ez a korlátozott 16 8 diéta előnyei forma nagyobb ismertségre tett szert olyan hírességek jóváhagyásával, mint Hugh Jackman és Terry 16 8 diéta előnyei.

16 8 diéta előnyei

A krónikus táplálkozás és az időben korlátozott étkezés A cirkadián ritmus befolyásolja az anyagcsere, a neuron, az endokrin és a viselkedés funkcióit.

Időszakos böjt: mire figyelj, ha ezzel a módszerrel akarsz fogyni sport mellett?

Időszakos böjt: komplett útmutató kezdőknek

A chrononutrition, a tudományos kutatás fejlődő területe, feltárja, hogy a táplálkozás hogyan hat egymással a cirkadián ritmusokkal. Az időben korlátozott étkezési TRE módszerek, mint például a 8 diéta, a tudósok egyik módja a krónikus táplálkozás alkalmazása az étrend egészségére.

Állatkísérletek szerint a TRE csökkentheti az anyagcsere-betegségek és az elhízás kockázatát. Az emberi tanulmányok változó eredményeket hoznak; mindazonáltal egyre több bizonyíték támasztja alá azt a lehetőséget, hogy a TRE pozitívan befolyásolhatja az 16 8 diéta előnyei. Alsó zsírtartalmú üzletek Testünk először a cukrot használja fel energiának, a felesleget glikogénként tárolja a májban, az izmokat 16 8 diéta előnyei zsírként. A szakaszos böjt arra ösztönzi a testet, hogy több zsírsejtet égessen el üzemanyagként.

Étrend ár Fogyáshoz fogyni reklám vitaminok Van, aki azért csinálja, mert fogyni akar, mások az egészségi állapotukon szeretnének javítani, de akadnak olyanok is szép számmal, akik egyszerűen az egészséges életmód részének tekintik, hogy időnként böjtölnek. Futásról Nőknek A os tanulmány szerzői a Journal of Translational Medicine számolt be arról, hogy egy IF program nyolc órás étkezési ablakkal, az ellenállóképzéssel együtt csökkentheti a zsírtömeget, miközben fenntartja az izomtömeget.

Alacsonyabb vércukorszint Az inzulin az a hormon, amely elősegíti 16 8 diéta mindenki, aki veszi az adderall- t, lefogy glükóznak a véráramból a sejtekbe történő áramtermelését.

Ha az inzulin nem úgy működik, ahogy kellene, az emelkedett vércukorszint számos kellemetlenséget és betegséget okoz. A World Journal of Diabetes közzétett fogyi 16 8 diéta előnyei tanulmányt, amelyben a cukorbetegek résztvevői napi 16 órában éheztek 14 napig. Az alanyok alacsonyabb kalóriabevitelt, fogyást és csökkent vércukorszintet tapasztaltak.

HGH termelés A szomatotropin, az emberi növekedési hormon HGH szerves része sok fiziológiai funkciónak, de idősebb korunkban kevesebbet termelünk belőle. Ez a csökkenés korrelál az öregedés tüneteivel, például az alacsonyabb energiával.

Intermittent fasting

Az éhezés azonban természetesen megemeli a HGH szintjét. A Leideni Egyetem Orvosi Központjának tudósai megfigyelték, hogy a hormon szintje az éhezést követő 13 órán belül jelentősen megemelkedik. Időzítés számít A birminghami Alabamai Egyetem kutatói úgy vélik, hogy jobb a korai, a napi cirkadián ritmussal szinkronizált étkezés, mint a későbbi nappali vagy esti 16 8 diéta előnyei.

16 8 diéta előnyei

Például ezek a tudósok megjegyezték, hogy a test jobban képes szabályozni a vércukorszintet reggel, mint délután vagy később. A 8 diéta lehetővé teszi az étkezés ideális időkereten belüli ütemezését a böjt előnyeinek maximalizálása érdekében.

A Ghrelin serkenti a memória fejlődését és a térbeli tanulást is. A gyomornyálkahártya sejtjei az általunk szokásos étkezési időknek megfelelően választják el, egyre növekvő vágyra ösztönözve az ételt. A tudósok úgy vélik, hogy ha folyamatosan eszünk, a ghrelin felszabadulása szabályozatlan marad.

Az egyik legjobb diétás módszer, amit még soha nem próbáltál: Intermittent Fasting A 8 diéta segít kialakítani a rendszeres étkezési 16 8 diéta előnyei, amelyek normalizálják a ghrelin szekrécióját. Mire számíthat új gyorsabban Néhány ember mogorvaságot vagy fokozott ingerlékenységet tapasztal, amikor szakaszosan koplal.

A böjt átmenetileg megemelheti a stressz szintjét, mert az étvágy mögött ugyanaz a biokémia szabályozza a hangulatot 16 8 diéta előnyei az étvágy bármilyen változása az érzelmek változásához vezethet. Ez a fokozott stressz az alvásmintákat is szabályozhatja néhány napig.

16:8 Intermittent fasting | Tippek és tanácsok a sikeres időszakos böjthöz

Ezeknek a kellemetlen hatásoknak a kiküszöbölése érdekében végezzen olyan tevékenységeket, amelyek csökkentik diéták wiki 16 8 diéta előnyei és elvonják az elmét az evéstől. A nyolc órás étkezési idő alatt elengedhetetlen, hogy elegendő tápláló teljes ételt fogyasszon, hogy jóllakottnak érezze magát, de ne legyen túlságosan tele. Az elegendő alvás segíthet a hangulat szabályozásában is.

Óvintézkedések Kis léptékű tanulmányok bizonyítják az időszakos koplalás jelentős potenciális előnyeit. Mivel azonban ez egy új módszer a modern társadalomban, nincs adatunk a hosszú távú hatékonyságára vagy biztonságosságára.

16 8 diéta előnyei

Mindig forduljon orvoshoz bármilyen nagyobb étrendi változással kapcsolatban, különösen, ha gyógyszereket használ, vagy 16 8 diéta előnyei kórtörténetében étkezési rendellenességek vannak.

Terhes vagy teherbe esni szándékozó nők ne próbálják meg a 8 diétát. Fontos információk.