Vedd le a lejtőn a futó edzésedet

Hill sprints zsírvesztés, Ütemes Fogyás, Has és Stabilizáló izom fejlesztés, Állóképesség fejlesztés! | Body, Health, Map

4 Gyors Sprint Edzés, Amit Ma Próbálhatsz Férfi Egészség 🚑 fussegymosolyert.hu

Hellish Hills Míg az elit távolsági futók szuper karcsú fizikája nem feltétlenül a célod, mindenki, aki a fitnessre kíváncsi, előnyös lehet a sprinting edzések hozzáadásával a fitness tervhez. És ha rövid időn belül van, akkor a komoly sprint-ülések egy hatalmas bang-for-the-buck edzés, mivel növelik a szív- és érrendszeri fitneszeket, növelik az erejéteket, és kalóriát égetnek el, mint az őrültség.

Ráadásul ezek tökéletes ellentétben állnak az esetleges emelési rendszerrel.

hill sprints zsírvesztés hogyan fogyjunk

Annak érdekében, hogy a legtöbb időt kihasználhassa az edzőterén kívül, nyissa meg a heti, kemény futó edzések egyikét. Szuper-gyors ismétlés Az intervallumképzés a nagy intenzitású sebességek és a helyreállítási idő egyensúlyának kiegyensúlyozásáról szól.

A 4 legkeményebb Sprint edzés, amit tehetsz

Nem csak az aerob kapacitásának és sebességének javítását segítik elő, a kalóriatartalmat nem lehet megverni. Ennek a sprint edzésnek az a célja, hogy rövid időn keresztül a korlátodra álljon, helyreálljon, majd végezze el újra.

A futás sima kocogás, 5 km előtt méter hajrá, aztán levezető futás hazáig Közben a pulzusom a hajrá nélkül körül van, a végén a max Tehát viszonylag intenzíven terheléssel hozom az 5 perc 10 körüli ezreket, de hát kiló körül kezdtem futni szeptemberben, és most 92 vagyok.

Csináld ezt: Melegítsd fel az mérföldet könnyű futással. Futtasson 10 x méteres időközöket valahol 30 és 36 másodperc között, attól függően, hogy milyen fajtájú. Pihenjen minden egyes intervallum után közel négyszer a futásodhoz, tehát körülbelül 2 percet. Nézze meg az alábbi példapléteget, amely segít növelni a sebességet, és csökkenteni fogja a pihenőidőt minden héten.

Összefüggő: Hosszú, lassú futamok segítenek megépíteni az izomot "A lefelé irányuló futás magában foglalja az excentrikus izomösszehúzódásokat, amelyek során az izomrostok meghosszabbodnak a feszültség alatt, ami növelheti az izomerőt és gyorsabbá teheti, mivel az excentrikus összehúzódások napi étrend rendelés legerősebb összehúzódásuk" - magyarázza Jason Karp Ph.

A megfelelő mechanika létfontosságú a downhill futás során, így az űrlap megőrzésére és ellenőrzés alatt tartására törekszik, mondja Karp.

hill sprints zsírvesztés hogyan lehet arcról fogyni

A megnövekedett árbevétellel ne essen hill sprints zsírvesztés sarkában lévő túlfeszítés és fékezés csapdájába. Csináld ezt: Kezdje a felmelegedést perc könnyű futással.

hill sprints zsírvesztés 100 font fogyás 8 hónap alatt

Keressen egy méter hosszú dombot enyhén százalékkal lefelé. Hajlítsa le kissé előre és földet érjen középső lábadon, hogy kiegyensúlyozott maradjon, és irányítsa a testedet.

A növekedési hormon szerepe az edzésben - fussegymosolyert.hu

A helyreállításhoz lassan engedje fel a hegyet. Ahogy nyerhetsz sebességet és fitneszet, üsd hill sprints zsírvesztés a hegyek számát, amit minden héten kitöltök. Ha a sebesség méteres távolságon belül rövid sebességgel történik, akkor ez egy tüdőt sújtó törekvés, amely az idõszak egy töredékében kiforrott állapotba kerül.

Hill Sprints \u0026 Why We Do Them

Amint felveszi a fitneszét, gyorsabban rögzítheti az időközöket, ezáltal növelve a fitnesztelést az idő múlásával. Csináld ezt: 20 percig melegítse zsírégető bagus könnyű futással.

A pálya hátsó szakaszán vagy homestretch-en kezdődik egy teljesen 30 méteres sprint, majd séta vagy kocogás 70 méterre. A következő méterre 40 métert teljesítsen, majd sétáljon vagy ugorjon 60 méterre.

  • Tipp: Fuss kevesebbet a több fogyásért - fussegymosolyert.hu
  • Égess el több kalóriát futás közben: 3 tipp, hogy hogyan! - Dívány
  • Ütemes Fogyás, Has és Stabilizáló izom fejlesztés, Állóképesség fejlesztés! | Body, Health, Map

Folytassa a felépítést, amíg el nem éri a 90 méteres sprintet, 10 méteres helyreállítással, majd visszavág a piramisba.

Lásd az edzést alább.

A növekedési hormon szerepe az edzésben

A legnagyobb zsírégetéshez folyamatos edzésnek kell lenned, és szükség van arra, hogy minden egyes sprint után visszamegy a dombra, és azonnal újra elindítsa a következő intervallumot. Összefüggő: 10 edzés, amely több kalóriát éget el, mint a futás Csináld ezt: Kezdje a 15 perces kocogást és végezzen olyan gyakorlatokat, amelyek segítenek felmelegedni az izmokat és lazítani.

Keresse meg a meredek dombot valahol százalékos fokozatot és húzza fel 20 méterre 70 százalékos erőfeszítéssel.

  1. Hőhullámokkal lehet fogyni
  2. Mózes Zsófi A gyermekpornográfia fogyasztói a való életben is veszélyt jelentenek a gyerekekre?

Menj vissza a dombra, hogy visszanyerje. Ez 1 kör.

hill sprints zsírvesztés fogyás menifee kb

Edzés 1: dombos, 20 yard 70 százalékos intenzitással Edzés 2: domb, 20 yard 70 százalékos intenzitással Edzés 3: domb, 20 yard 70 százalékos intenzitással Edzés 4: domb, yard 80 százalékos intenzitással Edzés 5: domb, yard 80 százalékos intenzitással Edzés 6: hegy, yard 80 százalékos intenzitással.

Vajon Ezt A Cikket Hasznosnak?